بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

الصلوۃ والسلام و علیک یا رسول اللہ ﷺ

Amsterdam,  05-11-2022

Assalaamu Alaikum wa Rahmatullahi wa Barakatuh.

Mijn Beste Broeders en Zusters.

Ons leven is alleen bestemd voor Allah azzawajal en zijn Geliefde Rasulullah sallallahu alaihi wa sallam. Daarom moeten wij continue proberen om ons Imaan te beschermen door meer en meer liefde voor onze Geliefde Rasulullah sallallahu alaihi wa sallam te tonen zowel in onze harten als met daden. En op het Pad te blijven die naar de Geliefde Rasulullah sallallahu alaihi wa sallam leidt, wat tegenwoordig meer bekend staat als "Maslake Aalahazrat"

Allereerst onze dank aan de Ulema e kiraam o.a. Huzur Muhaddithe Kabeer Allama Zia ul Mustafa Qibla, Qaazi ul Quzzat Huzur Asjad Raza khan Qibla, Mufti Afthab Cassim Qibla, Maulana Shakeel Qadri, Mufti Zaahid Hussain Qadri en Maulana Mahfouz Qadri, voor hun veelvuldige duas voor Masjid e Awliya Noori Masjid.

Ten tweede willen wij graag alle leden,sympathisanten en vrijwilligers bedanken voor hun morele als financiële steun voor het afgelopen jaar en ook de leden die uitzichzelf de maandelijkse donaties hebben verhoogd. We vragen Dua dat Allah azzawajal met de waseela van Rasulullah sallallahu alaihi wa sallam hun uitbundig beloont zowel in deze wereld als het hiernamaals.

Aameen Ya Rabbal Aalameen!

Masjid e Awliya Noori Masjid heeft een nieuwe website *www.noorimasjid.nl* ,
Alhamdulillah, daarin is voor een ieder de mogelijkheid om o.a. de jaarverslagen te raadplegen. Alle andere websites komt te vervallen.

Naast de mogelijkheid om 5 keer per dag te bidden in de masjid, organiseren wij consequent elke Donderdag Zikr avond en Zondags Milaad sharief waarin ook Dars wordt gegeven in het nederlands. Deze 2 bijzondere gezegende avonden worden ook gebruikt om de Urs sharief te houden van Awliya e Kiraam en de verkregen zegeningen te sturen naar onze Geliefde Rasulullah sallallahu alaihi wa sallam en met de waseela van Huzur Sallallahu alaihi wa sallam naar alle moslimeen,moslimaat, mumineen, wal mu'minaat vanaf Hazrat Adam Alaihissalaam tot de dag des oordeels.

Het is mogelijk om eenmalig (per jaar) hieraan deel te nemen door honderd euro te
storten op bankrekening van Noori masjid.
Dus u betaalt eenmalig 100 euro voor 1 jaar en doet elke week financieel mee met de gezegende programma's. Natuurlijk kunnen mensen die wel willen meedoen maar financieel niet in staat zijn, ons dat doorgeven, wij zullen hun ook in de intentie en duas meenemen.

Let op! deelname is zeer vrijwillig en alleen voor volgelingen van de Ahle Sunnat wal Jamaat. Wij distantiëren ons openlijk tegen de Bad-Mazhab en sympathisanten
(Sulah kullis) van hun, dus ook financiele donaties van hun wordt volledig afgekeurd en niet geaccepteerd.

De Madarsa moest wegens Covid-19 sluiten maar Alhamdulillah bij de vrouwenafdeling werd er nog via telefoon les gegeven. Wij zullen zsm de Madarsa heropenen en hopen dat vooral de kinderen weer massaal komen en dat wij weer zegeningen kunnen ontvangen, In sha Allah!

Na wikken en wegen om voor de volgende generatie een schuldvrij masjid te realiseren  is besloten om te verhuizen naar Almere. Nieuw adres van masjid is De Binderij 68 te Almere.
Wij zullen in sha Allah zodra we definitief gaan verhuizen dat nog doorgeven via bekendmaking in masjid en social media.
.

In Noori Masjid wordt door bestuur en medewerkers alle werkzaamheden vrijwillig uitgevoerd, dus absoluut geen lonen maar zelfs ook geen onkostenvergoeding omdat wij zeer graag willen investeren voor de Aakhirat.
Moge Allah azzawajal met de waseela van Rasulullah sallallahu alaihi wa sallam onze daden accepteren. Aameen Ya Rabbal Aalameen!

Tenslotte, Moge Allah Azzawajal met de waseela van Rasulullah sallallahu alaihi wa sallam de Ahle Sunnat wal jamaat vergeven, beschermen tegen alle ziekten, en voornamelijk alle overledenen vergeven en de nabestaanden veel Sabr geven. Aameen Ya Rabbal Aalameen.

Astaghfirullaha Rabbi min kulli Zambienw wa Atubu ilaih.

Taajush Shariah forever !
Maslake Aalahazrat Zindabaad!

Voor meer informatie kunt u het dagelijks bestuur raadplegen .

Allah hafiz

Masjid e Awliya Noori Masjid