Klik op de logo's

Zakaat

Zakaat is een pilaar van Islam

Zakaat is een verplichting voor elke volwassene moslim die Sahaab e Nisaab is.

We moeten streven onze Zakaat correct uit te voeren. We hebben gemerkt dat zoveel mensen onbewust hun zakaat geven aan degenen die het niet verdienen en aan organisaties die misleid of corrupt zijn. Wij accepteren daarom Zakaat fondsen, zodat we deze kunnen doorgeven aan betrouwbare en authentieke ontvangers en soennitische Sahih ul Aqida-organisaties, die streven naar verbetering van de Deen. Als we allemaal onze Zakaat correct besteden, zal dat van groot nut zijn voor de Deen en voor de moslim Ummah.

Onthoudt altijd dat uw grootste financiele investering uw Zakaat is.

Profiteer hier en profiteer enorm in het Hiernamaals.

Zakaat/Fitra gelden ontvangen worden in zijn totaal overgedragen aan welbekende Sunni Organisaties/Ulema en armen.

Noori Masjid gebruikt geen cent Zakaat/Fitra voor Masjid onderhoud/gebouw of andere kosten die het onderhoud van een masjid met zicht meebrengt.

Uw Zakaat/Fitra kunt u storten naar de ABN rekening wat op de homepage staat met als omschrijving Zakaat.

Wij danken u tenslotte voor het vertrouwen en vragen Allah azzawajal met de Waseela van Rasullullah sallallahu alaihi wa sallam om onze Zonden te vergeven en onze goeie daden te accepteren. Aameen Ya Rabbal Aalameen!